Eivindvik fekk rutestopp av dei aller første dampskipa som gjekk i postruta mellom Bergen og Lærdalsøyri.
Brekke
fekk rutestopp av Fylkesbaatane frå 1862.
Postvåg
ved Fensfjorden fekk dampskipsstopp i 1876 (sjå
Den Trondhjemske Postvei i Gulen). I 1887 vart stoppestaden flytta til Halsvikvågen, der Severin Olsson Halsvik var både dampskipsekspeditør og postopnar. I samarbeid med vegkontoret i Sogn og Fjordane, bygde svigersonen Henrik Larson Neverdal ferjelem i Halsvik. Ferjeleiet for ferga over Fensfjorden til Leirvåg like vest for Mongstad vart seinare flytta til Sløvåg.
Oppedal
fekk rutestopp av Fylkesbaatane på 1880-talet. Oppedal, Brekke og andre bygder i auste delen av kommunen hadde elles ei mjølkerute til Høyanger frå 1948 og fram til 1972 (sjå artiklar om "
Meieria i Gulen" og om
Rutebilane i Brekke).
Sygnefest
fekk rutestopp av Fylkesbaatane i 1882 med Ingebrigt Lasseson Sygnefest som ekspeditør. Sygnefest vart ei tid nytta som korrespondansepunkt mellom Sogne- og Sunnfjord-rutene.
Nyborg
i Gulafjordane fekk rutestopp av Fylkesbaatane i 1890, og Ole E. Sandnes vart ekspeditør. Nyborg var i lang tid eit sentralt handels- og kommunikasjonsknutepunkt i fjorden. Båtrutene vart avvikla på 1960-talet då vegane kring Gulafjordane vart knytte saman med tunnelar og bru over Leversundet. I 1899 vart namnet på stoppestaden endra til Guløy slik at ein ikkje skulle forveksle Nyborg med same stadnamn i Åsane ved Bergen.
Mjømna
fekk rutestopp i 1894 med Gjert P. Mjømnen som ekspeditør.
Dingja
kom inn på Fylkesbaat-rutene i 1897, og var ein av korrespondansestadane for rutene mellom Sogn og Sunnfjord.
Breivik/Bålen
fekk rutestopp kring 1900.
Ånneland
på Sandøy fekk rutestopp kring 1900.
Dalsøyra
fekk rutestopp av Fylkesbaatane frå 1904.
Haveland
fekk rutestopp i 1910 med Henrik Ellingsen som ekspeditør.
Nyhamar
på Hisarøy fekk rutestopp kring 1910.
Oppdalsøyra
fekk Fylkesbaat-ruter i 1911 med Hans Larsen Opdal som ekspeditør. Sonen, handelsmann Lars Opdal, bygde kai i 1934. Båtrutene vart lagt ned i 1964 då vegsystema kring Gulafjordane vart bundne saman, og Fylkesbaatane starta bilruter i staden.
Brosvik
hadde rutestopp av Fylkesbaatane frå 1937 til 1967, då vegen til Rutedal kom.
Den søre luten av Gulen kommune - dvs. frå Furnes, Byrknes og sørover, har sidan 1870-talet vorte trafikkert av dampskipsselskap frå Hordaland.
Byrknes
kom med på rutenettet til dei ovannemnde dampbåtrutene i 1899, og vart seinare også trafikkert av ei motorbåtrute som gjekk to gonger i veka Byrknesøy-Skjerjehamn-Mjømna. Fylkesbaatane hadde Byrknes med på rutenettet sitt berre ein kort periode kring 1940.