Sogndal var i 1890 samlingsstad for eit folkemøte om linevalet for den påtenkte Bergensbanen. Her skreiv kring 300 sogningar på kravet om at Bergensbanen måtte byggjast etter "fjordlina" Hemsedal-Lærdal-Aurland-Voss.
|
Første rutebilen i Sogndal. (Foto © Fylkesarkivet) |
Indre Sogn Automobilselskap A/S og seinare Indre Sogns Automobillag og Sogn Billag har vore dei dominerande trafikkselskapa i Sogndal og grannekommunane heilt frå 1916.
I 1988 bygde Sogn Motorsenter øvingsbane for motorkøyrety på Kaupangerskogen. I 2002 vart den første godkjende go-cart-bana i fylket opna like ved øvingsbana.
- stoppestadar og ferjesamband.
Sogndal Lufthamn på Haukåsen vart opna i 1971, samstundes med småflyplassen i Florø og småflyplassen på Øyrane i Førde.
Fram til midten av 1800-talet vart Sogndals-posten send med kurér eller tilfeldige privatpersonar frå innløpet til Sogndalsfjorden. Men Sogndal utvikla seg etter kvart til ein administrasjonsstad for mangt og mykje i indre Sogn, og Sogndal postopneri vart opna i 1841 på Loftesnes.
Kaupanger, Amla og Sogndalsfjøra fekk rikstelefon i 1896.
for radio og fjernsyn vart bygd i 1959. Stasjonen fekk då eit 42 meter høgt antennetårn.