– Tidlegare har ein hatt lett for å skulde på kvarandre. No sit alle rundt bordet, og då er det mykje lettare å nøste i trådane slik at vi skal få til noko bra, seier stortinsrepresentan Åse Michaelsen frå Framstegspartiet til NRK.no.
- LES OGSÅ: Rustar opp Kjevik for 370 mill.
Utfordringar
Både stortingsrepresentantar, styret på flyplassen, Avinor, flyselskap, leiinga i Kristiansand kommune og representantar frå fylkeskommunen skal delta i dagens møte.
- LES OGSÅ: Vil spleise på nytt terminalbygg
- LES OGSÅ: Færre passasjerer på Kjevik
- LES OGSÅ: Charterturister raser mot Kjevik
– Vi skal sjå på utfordringar med til dømes ankomsthallen. Det er lågmål at ein skal komme til ei beverbrakke, for å seie det mildt, seier ho.
– Det er verken Kristiansand eller Kjevik verdig. Heller ikkje passasjerane som kjem til Sørlandet, seier Michaelsen.
Lever av marknaden
Tidlegare har det vore rute til England frå Kjevik. Men marknadsgrunnlaget var for dårleg og ruta vart lagt ned raskt.
– Flyselskapa lever av marknaden. Vil ikkje marknaden ha flyrute eller gjere det slik at flyselskapa ikkje får overskot, skal ikkje det bety at vi skal ta til takke med flyplass og infrastruktur som er dårlegare enn andre flyplassar, seier ho.
– Eg trur nok det er ein spiral i dette. Har du gode areal- og ankomsttilbod på Kjevik, vil fleire nytte seg av tilbodet, og dermed får du eit marknadsgrunnlag for fleire ruter, seier Michaelsen.