SE OGSÅ: |
|
|
ALT OM: |
|
Av
Torgeir Skeie
Bakgrunnen er at TFDS og OVDS ble slått sammen til ett selskap 1.mars i år.
– Hurtigruten Group skal ta vare på det unike ved Hurtigruten samtidig som vi skal utvikle produktspekteret for å nå nye og bredere målgrupper. Vår nye, visuelle identitet bygger på eksisterende farger og elementer, men fremstår som tydeligere og mer moderne. Det viktigste for oss har vært å skape en tidløs og sterk identitet, som skal bidra til å videreføre og utvikle Hurtigruten som merkevare.
Det sier Jan Kildal, konsernsjef i Hurtigruten Group ASA.
|
Hurgitrute med den nye logen (Foto: Hurtigruten) |
Den nye visuelle profilen er en del av en ny merkevareplattform. Den skal tydeliggjøre det unike ved Hurtigruten og skape grunnlag for videre utvikling av produktet og nye produkter som bygger på Hurtigrutens kvaliteter, skriver selskapet på sin nettside.
|
Hurtigbåt med den nye logoen (Foto: Hurtigruten) |